středa 19. února 2014

Čokoládové cupcakes s Nutellou


Na 12 kousků potřebujeme:

100g hladké mouky
20g kakaa
140g cukru krupice
1,5kl prášku do pečiva
špetka soli
40g másla
120ml mléka
1 vejce
120g Nutelly
lískové oříšky na ozdobení

Krém

250g cukru moučka
80g másla (já jsem přidala dalších 70g - nemám ráda příliš sladké krémy)
25ml mléka
80g Nutelly (já dala o mnohem více, protože Nutellu miluji, tak se nebudu přeci šidit)

1. Předehřejeme troubu na 170 stupňů a formu na dortíčky vyložíme papírovými košíčky nebo použijeme silikonové formičky.

2. V míse smícháme mouku, kakao, cukr, prášek do pečiva, sůl a máslo dokud se nám nevytvoří sypká směs.

3. Za stálého míchání postupně přilejváme mléko. Poté přidáme vejce a vše pořádně zamícháme.

4. Košíčky naplníme těstem ze 2/3 a pečeme zhruba 20 minut. Po upečení necháme dortíčky vychladnout.

5. Mezitím si připravíme krém. V míse vyšleháme máslo s cukrem, postupně přidáme mléko a šleháme dokud směs není lehká a nadýchaná. Nakonec do krému zašleháme Nutellu.

6. Když jsou dortíčky vychladlé vyřízneme uprostřed každého dortíčku důlek (já používám vykrajovač jablečných jádřinců) a středy si uchováme. Důlky naplníme Nutellou a zavíčkujeme středy.

7. Cukrářský sáček naplníme krémem a dortíky nazdobíme. Dortíky dozdobíme lískovými oříšky (já je vynechala a ozdobila srdíčky na párátku).





Žádné komentáře:

Okomentovat