neděle 12. ledna 2014

Banánový chlebíček

Když jsem tento chlebíček pekla, krásně mi provonil celý byt a já se nemohla dočkat až ho ochutnám. Vlastně mě lákalo ho vytáhnout z trouby dříve a hned se do něj pustit. Musím uznat, že když jsem se konečně dostala k ochutnání byla jsem nesmírně nadšená z chuti...určitě vyzkoušejte.


Co potřebujeme (forma o velikosti 23x13cm):

270g hnědého cukru
2 vejce
200g velmi zralých banánů, rozmačkané
280g hladké mouky
1kl prášku do pečiva
1kl jedlé sody
1kl skořice
1kl zázvoru
140g másla, rozehřáté

1. Formu na chlebíček si vymažeme a vysypeme. Předehřejeme troubu na 170 stupňů.

2. V míse vyšleháme cukr s vejci a přimícháme rozmačkané banány.

3. Přidáme ostatní suroviny a vše pořádně smícháme dokud nám nevznikne tuhé těsto.

4. Formu naplníme těstem, vložíme do trouby a pečeme zhruba 1 hodinu. Po upečení necháme chlebíček chvíli ve formě a pak vyklopíme a necháme vychladnout na mřížce. 



Žádné komentáře:

Okomentovat